Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115
صفحه اصلی - سئو هکر
۱۰-نکته‌ی-سئو-برای-بازاریابی-استارت‌آپ‌ها-در-سال-۲۰۱۵
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازاریابی استارت‌آپ‌ها در محیط امروزی اینترنت، دنیایی‌ست به کلی متفاوت از آن‌چه ده سال پیش بوده است. حتی اگر همین دو سال پیش را نگاه کنیم، سئو مفهوم دیگری داشته است. مفهوم امروزی سئو باعث شده است بتوانیم بدون شیرجه زدن در جزئیات پیچیده‌ی دنیای سئو، در بهینه‌سازی سایت‌مان موفق باشیم. وقتی حرف از سئوی سایت می‌شود، شرایط تازه‌ی اینترنت، به استراتژی‌های جدیدی نیاز دارد که بتواند کسب‌و‌کار شما را در نتایج موتورهای جستجو حفظ کند. به همین منظور می‌توانید مواردی که در زیر آمده است را امتحان کنید:

۱- کیوردهای هدف خود را شناسایی کنید: هر تحقیق و آنالیز سئو با مشخص کردن کیورها آغاز می‌شود. بر اساس یک آنالیز عمیق و بررسی‌های دموگرافیک ترندهای فعلی و اخیر موتورهای جستجو، می‌توانید به راحتی بهترین کلمات کلیدی را که بیش‌ترین بازخورد و کم‌ترین رقابت را داشته باشند، پیدا کنید. آن‌چه شما در این مرحله می‌خواهید، این است که خوانندگان خود را به دنبال کردن و پیگیری مطالبتان علاقه‌مند کنید. همان‌طور که هر بازاریاب محتوایی (Content Marketer) به شما خواهد گفت، این کار، اولین مرحله برای ایجاد رابطه با مخاطبان‌تان خواهد بود.

۲- موبایل فرندلی بودن یک ضرورت است: دن استینر، مدیر خلاق شرکت خدمات وب آویلا، در جایی گفته بود: «همان‌طور که از آخرین آپدیت گوگل بر می‌آید، موبایل فرندلی بودن سایت، تبدیل به استاندارد جدید وب شده است. اغلب مردم فکر می‌کنند که باید تمام سایت‌شان را مجددا طراحی کنند. در حالی که این مساله اصلا مطرح نیست. منابع بسیار زیادی در محیط اینترنت وجود دارد تا بدون این‌که همه چیز را از نو شروع کنید، بتوانید به راحتی یک سایت را به حالت موبایل فرندلی تبدیل کنید.» حتی اگر مساله‌ی شما، هزینه‌ی این موضوع است، باید بدانید که موبایل فرندلی نبودن یک سایت، از مقدار هزینه‌ی تبدیل سایت، ضرر بسیار بیش‌تری به شما وارد می‌کند.

۳- معمولا همه چیز ساده‌اش بهتر است: تولید محتوا به منظور بازاریابی یک استارت‌آپ، به معنای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف‌تان خواهد بود. ساده بودن، بهترین راه برای انتقال اطلاعات به اشخاصی است که لزوما متخصصین حوزه‌های مختلف نیستند. ایده‌آل این است که مطالب شما به قدری ساده باشند که هر کس، بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای در حوزه‌ی تخصص شما، بتواند آن‌ها را به سهولت درک کند.

۴- یک استراتژی بازاریابی طراحی کرده و آن را دنبال کنید: استراتژی بازاریابی برای شما یک هدف نهایی تعیین می‌کند و با توجه به جامعه‌ی مخاطبان هدف شما مشخص می‌کند که تعداد پست‌های روزانه در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی شما چه مقدار باشد یا چه نوع مطالبی باید تولید کنید. این استراتژی هم‌چنین مشخص می‌کند که اگر مطالب تولید شده، آن‌طور که باید و شاید بازخورد نداشتند، چگونه باید مسیر خود را اصلاح کنید. استراتژی بازاریابی یک طرح همیشه در حال تکامل است؛ اما طرح اولیه‌‌ی هر استراتژی بازاریابی، قبل از هرگونه تکامل درونی، بایستی فرمول‌بندی شود.

۵- از پتانسیل اینفوگرافیک‌ها بهره ببرید: در چند سال گذشته، اینفوگرافیک‌ها بخش بزرگی از محتوای تولید شده و به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی بوده‌اند. دلیل این امر، ساده است. اینفوگرافیک، هم از عامل گرافیکی و هم از رابط مبتنی بر متن برای جلب توجه مخاطبان استفاده می‌کند تا آن‌ها را داخل بحث بکشاند. این عامل باعث شده است، اینفوگرافیک نسبت به دو شکل جداگانه‌ی گرافیکی و متنی، مدیوم بهتری برای انتقال مطالب باشد.

۶- اولویت‌بندی کنید: مساله‌ای که بسیاری استارت‌آپ‌ها قادر نیستند به خوبی بفهمند، درک اهمیت بالای اولویت‌بندی است. در هر گونه‌‌ای از کسب‌و‌کار که مشغول باشید، سرمایه‌ی اصلی شما زمان است. برای مدیریت بهینه‌ی زمان، بایستی با توجه به این‌که چه کارهایی، تاثیر مهم‌تری بر مخاطبان شما می‌گذارند، مشخص کنید که چه کارهایی باید اول از همه انجام شوند. پیتر دراکر، در جایی این مساله را این‌چنین خلاصه کرد: «هیچ کاری تا به این حد بی‌فایده نخواهد بود که شما کاری که اصلا نیاز نیست انجام شود را با دقت بالا انجام بدهید.»

مقاله‌های مرتبط:

۷- شبکه‌های اجتماعی مناسب خود را شناسایی کنید: میلیون‌ها کاربر در نزدیک به دوجین شبکه‌های اجتماعی مختلف مشغول فعالیت هستند. شما به عنوان مدیر یک استارت‌آپ بایستی زمانی که صرف شبکه‌های اجتماعی می‌کنید را به دقت مورد سنجش قرار دهید و قبل از هر چیز باید بدانید که فرصت کار در تمام شبکه‌های اجتماعی را نخواهید داشت. به همین منظور، با بهره بردن از تحقیقات اولیه، بایستی آن شبکه‌های اجتماعی که بیش‌ترین کاربران هدف شما را در خود جای داده‌اند شناسایی کرده و فعالیت خود را روی آن‌ها متمرکز کنید.

۸- لینک بیلدینگ: تولید لینک در شرایط امروز سئو، مستلزم این است که درک کاملی از انکر تکست‌ها داشته باشید و بتوانید با استفاده‌ی صحیح، از آن‌ها برای بالابردن جایگاه خود در نتایج جستجو بهره ببرید. میزان ارتباط لینک (Link Relevancy)، کلید درک این موضوع است که کدام سایت بهترین گزینه برای لینک دادن به شماست. ابزارهایی مثل MozBar می‌توانند در پیدا کردن میزان ارتباط لینک‌ها به شما کمک کنند. میزان ارتباط لینک‌ها در MozBar با توجه به مقدار DA مشخص می‌شود. این لینک‌ها از این نظر بسیار اهمیت خواهند داشت که نشان‌گر میزان ارتباط سایت لینک‌دهنده با سایت شما خواهند بود.

۹- مطالب وابسته به هم تولید کنید: اگر روی یک موضوع خاص متمرکز شده‌اید، تمام زیرشاخه‌های مربوط به آن موضوع را نیز در نظر داشته باشید. تولید محتوا یعنی مطالب جدید به منظور جذب مخاطبان جدید تولید کنید و اطمینان حاصل کنید که سایت شما با رکود مواجه نخواهد شد. تولید محتوای خوب، هم‌چنین به کسب بک‌لینک‌های خوب نیز می‌انجامد. ترکیب این مسائل با هم، به پیج رنک نهایی یک سایت کمک شایانی می‌کند.

۱۰- تجزیه و تحلیل رفیق شماست: اعداد دروغ نمی‌گویند، و آن اعدادی به شما مربوط می‌شوند که نمایان‌گر موفقیت‌ها و شکست‌های شما هستند. در حالی که اعداد مربوط به موفقیت‌ها ما را خوش‌حال می‌کنند، اعداد مربوط به شکست‌ها نیز، بهبود شرایط سایت را برای ما ممکن می‌سازند. تجزیه و تحلیل کردن، اهداف شما را شکل می‌دهد و هم‌چنین راهنمای بسیار خوبی‌ است برای درک این موضوع که استراتژی بازاریابی شما تا این‌جای کار به چه میزان موثر و مفید عمل کرده است و چه چیزهایی را باید اصلاح کرده و بهبود ببخشید.

با سرعت و اشتیاق پیش بروید:

چشم‌اندازی که در سال ۲۰۱۵ برای بازاریابی محتوا داریم، به ما می‌گوید که این حوزه قرار است بسیار بیش‌تر رقابتی شود. به همین خاطر مهم است استارت‌آپ‌ها به خوبی درک کنند که تولید محتوای خوب چقدر می‌تواند بر نتایج سئوی آن‌ها تاثیر داشته باشد و باعث توسعه‌ی استراتژی‌هایی گردد که استارت‌آپ آن‌ها را به سرعت رونق بخشد. ماموریت شما به عنوان مدیر یک استارت‌آپ مشخص است. شما باید بتوانید به وسیله‌ی اجرای اصول ثابت‌شده‌ی سئو،  استارت‌آپ را برای دست‌یابی به اهداف از پیش تعیین‌شده‌اش جلو برانید و به اهداف بالاتر نیز دست پیدا کنید.

​​سمینار-seo-و-بهینه-سازی-استراتژیک-ویژه-طراحان-وب
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

عواملی مانند «کمیت محتوا» - «کیفیت محتوا» - «ساختار محتوا» - «میزان Uptime سرور» - «Link Building» - «محبوبیت سایت در شبکه های اجتماعی» - «نرخ CTR» و ده‌ها عامل دیگر، از مواردی هستند که هیچ گونه ارتباطی به وظایف یک طراح وب ندارند. اما متأسفانه این مسئله مهم در بازار وب ایران مورد توجه قرار نمی‌گیرد و اگر یک سایت رتبه خوبی در نتایج جستجوی گوگل نداشته باشد، تمام کوزه‌ها سر طراح وب شکسته می شود! یک واقعیت دیگر نیز این است که تغییرات سریع و مکرر الگوریتم‌های رتبه بندی گوگل باعث سردرگمی بسیاری از طراحان وب، برنامه نویسان و مدیران سایت‌ها شده است. در حدی که برخی از افراد از بهینه‌سازی نا امید شده‌اند و نمی‌دانند که برای رسیدن به یک وضعیت پایدار در نتایج جستجو چه باید کرد.

در چنین شرایطی، یک طراح وب «حرفه‌ای» و «به روز» باید بتواند با بهره مندی از دانش روز، ​​اولاً با آخرین مفاهیم و تکنیک‌های نوین بهینه سازی آشنایی داشته باشد و ثانیاً با شناخت صحیح نسبت به دانش بهینه سازی، کارفرمایان را توجیه کند که برای موفقیت در جذب بازدید کننده از موتورهای جستجو، اقدامات بسیار زیادی باید انجام شود که بسیاری از این اقدامات وظیفه یک طراح وب نیست. اما نکته دیگر این است که طراحان وب معمولاً مشغول انجام پروژه‌های طراحی هستند و وقت و انرژی کافی برای یادگیری دانش بهینه‌سازی صرف نمی‌کنند و همین ضعف باعث تشدید چالش های بین «کارفرمایان» و «پیمانکاران» صنعت وب شده است.

مرکز آموزشی رایانیکا، پس ازبرگزاری چندین سمینار و دوره آموزشی مفصل در حوزه بهینه سازی، یک سمینار تخصصی ویژه طراحان وب برگزار می‌کند تا بخش عمده‌ای از این چالش‌ها برطرف شود. برخی از مباحثی که در این سمینار آموزشی به آن ها پرداخته می شود عبارتند از :- نگرش سیستماتیک به بهینه سازی

- نگرش استراتژیک به بهینه سازی - بررسی برخی از باورهای غلط درباره سئو - مکانیزم عملکرد موتورهای جستجو - مدیریت دسترسی و عملکرد Crawler در تگ های Html - مدیریت درک معنایی Crawler از محتوای سایت در تگ های Html - بررسی تگ های جدید Html5 و نقش آن ها در سئو (Section - Article - Aside - Nav - Main - Header - Footer & ...) - بررسی اصول صحیح تعیین Heading ها و بررسی صحت برخی از باورهای عمومی درباره نحوه استفاده از H1 و ... - بررسی نقش Javascript و CSS در سئو - آشنایی با ابزار Canonical و جلوگیری از Duplicate Content - آشنایی با مفهوم Navigation و ارتباط آن با بهینه سازی - بررسی تأثیر سرعت بارگذاری بر رتبه سایت در نتایج جستجو - بررسی ابزارهای آنالیز سرعت (GWT - PageSpeed - YSlow) - آشنایی با تکنیک های موثر بر افزایش سرعت - آشنایی با میکرودیتاها و Social Meta Tags - بررسی نقش طراحی واکنش گرا یا Responsive در سئو

- یک طراح وب حرفه ای باید بداند که چه چیزهایی به حیطه شغلی او مرتبط نیست.

***** مخاطبان این سمینار :

محتوای این سمینار برای افرای که با «مبانی طراحی وب» آشنایی دارند، برنامه ریزی شده است.

اما افراد زیر نیز می توانند با شرکت در این سمینار، اطلاعات خود در زمینه بهینه سازی را کامل کنید:

1) مدیران سایت ها و وبلاگ ها 2) مشاوران بازاریابی اینترنتی 3) برنامه نویسان وب 4) مدیران و مسئولان استارت آپ ها 5) سئوکارها و مجریان بهینه سازی 6) خبرنگاران 7) مسئولان تأمین محتوای سایت ها

​و همه افرادی که به توسعه و ارتقاء سطح موفقیت کسب و کارهای اینترنتی علاقه مند هستند.

​مبلغ 140000 تومان تخفیف ویژه همراهان زومیت

آموزشگاه رایانیکا تخفیف ویژه‌ای را برای کاربران ارجمند سایت زومیت در نظر گرفته است:

کد تخفیف: Rayanika140zoomit

مبلغ تخفیف: 140 هزار تومان

برای استفاده از تخفیف، فقط کافی است پس از ثبت نام در سایت آموزشگاه، کد تخفیف فوق را در پنل کاربری خود ثبت فرمایید.

همین الان ثبت نام کنید و 140 هزار تومان تخفیف بگیرید.​

محل آموزشگاه: تهران - خیابان انقلاب - رو به روی دانشگاه تهران آدرس سایت: RayaNika.ir تلفن‌های تماس: 66177123 - 66177124

شما هم به جمع اهالی رایانیکا بپیوندید:

توضیحات بیشتر و ثبت نام در سمینار

رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
آموزش-تخصصی-سئو-و-بهینه-سازی-استراتژیک-اطلاعات-غلط-درباره-seo-را-دور-بریزید
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 برای همه افرادی که در حوزه وب فعالیت دارند، بهره‌مندی از رتبه خوب در نتایج جستجوی موتورهای جستجو، همواره یک دغدغه اساسی بوده و هست.

دو مسئله اساسی در این زمینه وجود دارد:

1) جذب بازدید از موتورهای جستجو، «کم هزینه ترین» و در عین حال «موثرترین» روش بازاریابی اینترنتی است و به همین دلیل «دانش سئو» بسیار مهم و جذاب شده است. 2) تغییرات مکرر الگوریتم‌های گوگل و همچنین اطلاعات ضد و نقیض فراوانی که درباره سئو وجود دارد، رسیدن به یک وضعیت مطلوب و پایدار در نتایج جستجو را بسیار مشکل کرده است.

اما اگر بیاییم به جای «آزمون و خطا» و «صرف هزینه های گزاف» و همچنین «اتلاف وقت»،تخصص بهینه سازی را به صورت علمی فرا بگیریم، موفقیت در این راه بسیار ساده تر خواهد بود.

برای یادگیری تخصصی بهینه سازی، 3 قدم اساسی لازم است:

1) دور ریختن اطلاعات غلط و متناقضی که از مقالات پراکنده و نامعتبر به دست آورده‌ایم. 2) درک صحیح مفاهیم و مبانی بهینه‌سازی که ما را در تجزیه و تحلیل دقیق مسائل مختلف یاری کند. 3) یادگیری تکنیک های فنی و کاربردی که اجرای آن ها موجب موفقیت کسب و کار اینترنتی ما شود.

آموزش تخصصی سئو (SEO) و بهینه سازی استراتژیک:

با توجه به مواردی که گفته شد، «مرکز آموزشی رایانیکا» دوره های آموزشی تخصصی «بهینه سازی استراتژیک» را برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی در 2 سطح «آموزش رسیدن به وضعیت مطلوب» و همچنین «آموزش حفظ وضعیت مطلوب + بهبود مستمر» برگزار می شود.

***** سطح اول آموزش سئو (SEO) و بهینه سازی استراتژیک : آموزش رسیدن به وضعیت مطلوب

در این دوره آموزشی، بسیاری از باورهای غلط و تکنیک های مضر و مخرب مورد بررسی قرار گرفته و تلاش می شود یک نگرش صحیح نسبت به بهینه سازی ارائه شود.

برخی از سرفصل های اصلی که در این دوره آموزشی مطرح می شود عبارتند از :

- نگرش سیستماتیک به بهینه سازی - نگرش استراتژیک به بهینه سازی - تشریح مدل مثلثی سایت، کاربر و موتورهای جستجو - تجزیه و تحلیل مکانیزم عملکرد موتورهای جستجو - بررسی روش های جلب اعتماد موتورهای جستجو - مفاهیم و تکنیک های تولید محتوای با کیفیت - معرفی رویکرد فرایندی در تأمین محتوا - بهینه سازی ساختار محتوا - بهینه سازی کلمات کلیدی - بهینه سازی دامنه - اصول آدرس دهی - بهینه سازی سرعت بارگذاری - معرفی ابزارهای بهینه سازی گوگل

فهرست کامل سرفصل های دوره آموزشی بهینه سازی استراتژیک 1

***** سطح دوم آموزش سئو (SEO) و بهینه سازی استراتژیک : آموزش حفظ وضعیت مطلوب + بهبود مستمر

پس از شرکت در دوره اول و یادگیری «چگونگی رسیدن به وضعیت مطلوب»، می توانید در دوره آموزشی بعدی شرکت کرده و «چگونگی حفظ وضعیت مطلوب و همچنین نحوه پیشرفت مستمر» را فرا بگیرید.

برخی از سرفصل‌های اصلی که در این دوره آموزشی مطرح می شود عبارتند از :

- بلوغ موتورهای جستجو و الگوریتم های هوشمند - عمومیت اجتماعی و Link Building - بهینه سازی تبلیغات - آنالیز رفتار کاربران - آنالیز وضع موجود سایت و مقایسه آن با وضعیت رقبا - بررسی تأثیرات شبکه های اجتماعی بر SEO - میکرودیتا و Social Meta Tags - بهینه سازی کاربردپذیری - بهینه سازی تجربه کاربری - بررسی الگوریتم های جدید گوگل - بررسی تغییرات احتمالی دانش بهینه سازی در آینده

فهرست کامل سرفصل های دوره آموزشی بهینه سازی استراتژیک 2

***** مخاطبان این دوره آموزشی :

با توجه به اهمیت بسیار بالای «یادگیری صحیح و اصولی بهینه سازی» توصیه می کنیم افراد زیر حتماً در این دوره های آموزشی شرکت نمایند :

1) مدیران سایت ها و وبلاگ ها 2) طراحان وب 3) برنامه نویسان وب 4) مدیران و مسئولان استارت آپ ها 5) سئوکارها و مجریان بهینه سازی 6) خبرنگاران 7) مسئولان تأمین محتوای سایت ها 8) مشاوران بازاریابی اینترنتی ​و همه افرادی که به توسعه و ارتقاء سطح موفقیت کسب و کارهای اینترنتی علاقه مند هستند.​

50 درصد تخفیف ویژه همراهان زومیت

آموزشگاه رایانیکا تخفیف ویژه ای را برای کاربران ارجمند سایت زومیت در نظر گرفته است:

کد تخفیف:Rayanika50zoomit

درصد تخفیف :۵۰ درصد

 برای استفاده از تخفیف 50 درصدی، فقط کافی است پس از ثبت نام در سایت آموزشگاه، کد تخفیف فوق را در پنل کاربری خود ثبت فرمایید.

همین الان ثبت نام کنید و 50 درصد تخفیف بگیرید.​

100 درصد ضمانت رضایت

اصلاْ نگران کیفیت محتوای آموزشی، روش تدریس اساتید و ... نباشید.

زیرا رایانیکا رضایت شما را تضمین می کند و در صورتی که از دوره های آموزشی رضایت نداشته باشید می توانید تا جلسه دوم انصراف داده و 100 درصد شهریه پرداختی خود را پس بگیرید. شروع دوره ها:۳ اردیبهشت ۹۴

محل آموزشگاه :تهران - خیابان انقلاب - رو به روی دانشگاه تهران

تلفن های تماس :66177123 - 66177124 این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.