Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/seohack/domains/seo-hacker.ir/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 115
صفحه اصلی - سئو هکر
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

سئو فروشگاه اینترنتی با سئو سایت شرکتی کاملا متفاوت است ، سئو فروشگاه اینترنتی به دلیل پیچیدگی خاصی که دارد همیشه چالش وبمستران بوده و معمولا به سادگی قابل انجام نیست.

در سئو فروشگاه اینترنتی نرخ تبدیل کلیک به فروش به شدت حساس و لازمه داشتن هوش بالا و تشخیص درست در انتخاب کلمات و تنظیم سئو در سایت های فروشگاهی می باشد.

در سئو فروشگاه اینترنتی ، سئو One Page یا همان سئو داخلی نیز با سئو سایت های غیر فروشگاهی متفاوت است ، در این مطلب سعی می کنیم چالش ها و روش های سئو فروشگاه اینترنتی را ذکر کنیم.

انتخاب کلمات کلیدی در سئو فروشگاه اینترنتی

اولین گام در سئو فروشگاه اینترنتی انتخاب کلید واژه های مناسب می باشد ، شما باید سعی کنید کلماتی که منجر به فروش می شود را انتخاب کنید ، گاهی این کلمات ترافیک کم اما نرخ تبدیل بیشتری دارند مانند کلیدواژه های مربوط به مقایسه کالا ها ؛ از این جهت که معمولا مشتری قبل از خرید نهایی و پس از انتخاب کالای مورد نظر مقایسه ای کوتاه درباره انتخاب نهایی خود انجام خواهد داد.

برای شروع به سراغ کلیدواژه های طولانی بروید ، کلیدواژ هایی که معمولا با مقایسه و یا قیمت کالا شروع می شوند بهترین هستند.

استفاده از عبارات کلیدی طولانی و هدفمند کم رقابت در سئو

یک منبع خوب برای پیدا کردن و درک کلماتی که مردم جستجو می کنند ، شبکه های اجتماعی و نظرات مشتریان در زیر کالا های دیگر سایت های فروشگاهی بزرگ هستند که منبعی رایگان و در دسترس می باشد.

سعی کنید نیاز های مردم درباره کالای خاص را مورد توجه قرار دهید و دقیقا همان چیزی را که آن ها می خواهند بدانند بنویسید.

مشکل keyword cannabilization در فروشگاه های اینترنتی

یکی از مشکلات سئو در سایت های فروشگاهی مشکل keyword cannabilization می باشد ، در واقع این مشکل به این معنی است که در هنگام سئو کلیدواژه خاص چندین لینک از سایت شما در نتایج جستجو ظاهر می شود و باعث می شود گوگل هنگام رتبه بندی دچار سردرگمی در انتخاب صفحه اصلی محصول مورد نظر می شود ، اتفاقی که می افتد این است که به دلیل ایجاد رقابت بین صفحات مختلف گوگل به اشتباه صفحه کم ارزش را که مد نظر شما نیز نیست را به عنوان صفحه هدف تشخیص و به احتمال زیاد به دلیل کم رنک بودن آن صفحه دچار افت جایگاه خواهید شد.

برای حل این مشکل سعی کنید به هیچ عنوان از متن های یکسان و تکراری در توضیحات و نام محصولات استفاده نکنید.

سئو داخلی فروشگاه اینترنتی

در هنگام سئو فروشگاه اینترنتی گفتن این که نام محصولات زیاد تر از حد شبیه به هم می باشد ، راهی جز ادامه همین روند نیست چون باقی سایت های فروشگاهی همینکار را می کنند و از این قبیل بهانه ها پرهیز کنید زیرا قرار است سایت فروشگاهی شما با همه سایت ها متفاوت باشد.

نام محصولات را به نحوی انتخاب کنید که دقیقا همان نامی باشد که مردم می شناسند.

تا جای ممکن از نام انگلیسی محصول استفاده نکنید مگر به دلیل وجود جستجوی آن در زبان فارسی

متن توضیحات و معرفی محصول را کوتاه ننویسید ، این کار ضمن بی کیفیت جلوه دادن صفحه محصول و افت رتبه ، باعث می شود مشتری در هنگام خرید اطلاعات کافی از محصول مورد نظر به دست نیاورد و از خرید منصرف شود.

همیشه خود را جای مشتری بگذارید و درک کنید چه توضیحات و اسنادی برای متعاقد کردن مشتری برای خرید محصول نیاز است.

سعی کنید محصول را کاملا بررسی و از محاسن و مشکلات محصول توضیحات واضح ارائه دهید.

هرگز سعی نکنید جانبداری یک محصول را انجام دهید ، بهتر است از عیب های کالا نیز محتوایی داشته باشید تا مشتری از شفافیت و صحت کالا اطمینان حاصل کند.

استفاده از ویدئو و تصاویر واقعی از کالای مورد نظر کمک زیادی به ماندگاری کاربر در صفحه و همچنین آگاهی کاربر هنگام خرید می کند.

ماندن کاربر در سایت جزئی از الگوریتم های گوگل و فاکتور های سئو سایت می باشد.

درباره افزایش زمان ماندگاری در سایت و اثر آن بر سئو چیزی می دانید؟

قالب فروشگاهی سئو شده

قالب فروشگاهی سئو شده کمک زیادی به سئو سایت فروشگاهی می کند ، متاسفانه بسیاری از وب سایت های فروشگاهی علی رقم اینکه از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند و همه افراد به احتمال زیاد این موضوع را می دانند یک فروشگاه تکراری از دید مشتری تمایزی ایجاد نمی کند باز هم مانند یک شیوه بیماری ، همه گیر شده است و تقریبا 90 درصد سایت های فروشگاهی از یک قالب شبیه به برخی فروشگاه های آنلان بزرگ اینترنتی استفاده می کنند.

از بحث تکراری بودن ظاهر و خطرات امنیتی قالب های فروشگاهی آماده ، اگر بگذریم بحث بهینه بودن یک قالب فروشگاهی نیز ملاک اصلی است ، در این مطلب قصد نداریم درباره مشکلات قالب ها صحبت کنیم اما حداقل پیش نیاز یک سایت فروشگاهی برای اینکه گوگل بتواند درک مناسبی از محصولات و صفحات داشته باشد ، وجود کدهای Schema markup می باشد.

در واقع کدهای Schema markup به گوگل درک بیشتری از جزئیات محصول قرار داده شده در وب سایت را می دهد.

به طور مثال کدهای product schema و review schema در هنگام جستجوی کاربر با نتایج مفید تری روبرو می شوند.

هرچند فروشگاه ساز وردپرسی وکامرس در هسته خود این کد ها را استفاده کرده اما سعی کنید به افرونه ها تکیه نکنید و خودتان کنترل موراد این چنینی را به عهده بگیرید.

محتوای تکراری در سایت های فروشگاهی

همانطور که در بالا گفته شد بزرگترین مشکل سایت های فروشگاهی تکراری بودن محتوای محصولات است ، گاهی این ایراد خارج از کنترل شماست ، مثلا اگر درباره مشخصات یک یخچال در سایت فروشگاهی خود چیزی نوشته باشید نمی توانید آن مشخصات را تغییر دهید چون مشخصات فنی این یخچال هستند و غیر قابل تغییر هستند اما سعی می کنیم در ادامه این مشکلات را به حداقل برسانیم.

اولین کاری که شما باید در سئو سایت فروشگاهی انجام دهید نوشتن محتوای یونیک برای هر محصول است.

یکی از بهترین روش های خارج شدن از شر محتوای تکراری بخش نظرات سایت می باشد ، با توجه به اینکه هر صفحه محصول دارای بخش نظرات مشتریان است ، اگر کاربران نظری درباره یک محصول بدهند ، این خود به تنهایی محتوایی یونیک مخصوص همان محصول تولید می کند که می تواند صفحات را از مشکلات کپی نجات دهد.

این مطلب را حتما مطالعه کنید : چرا نظرات کاربران و مشتریان مهم است؟

یکی دیگر از موارد مهم در سئو فروشگاه اینترنتی حذف محصولات به اتمام رسیده یا از دور فروش خارج شده است ، اما هرگز سعی نکنید صفحه محصول را حذف کنید ، اگر موجودی انبار کالا به پایان رسیده ایجاد کادری برای اطلاع مشتری از تامین کالا می تواند مفید باشد در غیر اینصورت ، صرفا نوشته به پایان رسیده یا دیگر فروخته نمی شود را به جای قیمت محصول وارد نماید ، به دلیل اینکه ممکن است این محصول از سمت گوگل ورودی داشته باشد ، اگر حذف شود با مشکل جدی روبرو خواهید شد.

سرعت سایت های فروشگاهی در پروسه سئو

همانطور که مطلع هستید گوگل سرعت را یکی از فاکتور های رتبه بندی سایت ها در نظر میگیرد و همواره تاکید می کند سایت باید از سرعت منابی برخوردار باشد ، حتی گوگل سعی کرده با تکنولوژی AMP تا حدودی این مسئله را خودش برطرف کند.

این مطلب را درباره آماده سازی سایت برای AMP مطالعه کنید.

سعی کنید حتما سرعت سایت فروشگاهی خود را افزایش دهید ، این کار تجربه کاربر را در هنگام خرید بهبود می بخشد ، مخصوصا اینکه کاربر در هنگام خرید یا مقایسه کالا نیاز به تمرکز دارد و اگر سایت شما کند باشد باعث سردرگمی و گیج شدن کاربر می شود.

یکی از مواردی که در قالب های آماده فروشگاهی رعایت نمی شود همین مسئله سرعت است که به دلیل عدم بهینه سازی اتفاق می افتد.

قالب سازگار با تلفن های همراه ، ریسپانسیو

اگر کمی کنجکاوی به خرج دهید و در وبمستر سایتتان قسمت دستگاه های وارد شونده و استفاده کننده از سایتتان توسط کاربران را مشاهده نماید متوجه می شوید تلفن های همراه بیشترین استفاده کنندگان سایت هستند ، به این معنی که اگر قالب سایت مناسب و سازگار با تلفن های هوشمند نباشد به احتمال زیاد شما خریداران بسیاری را از دست داده اید.

در رابطه با همین موضوع : استفاده از سرعت صفحه در رتبه بندی جستجوی تلفن همراه

اعتبار و امنیت در فروشگاه های اینترنتی

گوگل مدتی است استفاده از SSL را برای سایت ها مخصوصا سایت های فروشگاهی اجباری کرده است ، البته این قابلیت ضمن افزایش امنیت شما و کاربرانتان به اعتبار سایت می افزاید و کاربران با اطمینان بیشتری اقدام به خرید می کنند.

درباره گواهینامه SSL بیشتر بدانید.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

سئو رایگان یک تصمیم خاص و بنا بر سیاست های آپسئو برای برخی سایتهایی که شامل شرایط مد نظر آپسئو هستند ، انجام خواهد شد.

البته ما مدتهاست خدمات آنالیز سئو رایگان را برای سایتها را با نرم افزار رایگان سئو خود انجام می دهیم.

بهینه سازی سایت رایگان

آیا شما نمیتوانید وبسایت خود را در نتایج جستجو پیدا کنید؟ آیا با توجه به اینکه کلمات کلیدی در سایت وارد شده باز هم راضی نیستید؟ آیا شما نمیدانید چگونه وب سایت خود را در بالای نتایج جستجو بخصوص گوگل بیاورید؟

ما به شما کمک می کنیم با استفاده از سئو رایگان در بالای نتایج جستجو قرار بگیرید.

شرایط سئو رایگان

ما بر اساس نیازهای شماو وضعیت فعلی سایتتان ، سایت شما را تحلیل و آنالیز می کنیم ، سپس یک استراتژی برای دستیابی به موقعیت های برتر سایت شما در نتایج جستجو تعریف خواهیم کرد.

برای رسیدن به این هدف ، مجموعه ای از روش های اصولی و منطقی سئو سایت را به کار میگیریم.

این سرویس سئو رایگان همچنین مخصوص سایت هایی می باشد که درگیر افت و اسپم یا جریمه های گوگل شده اند کاربرد دارد و می تواند بصورت قطعی مشکل را حل کند.

نحوه سفارش سئو رایگان

تا اطلاع ثانوی این سرویس رایگان برای عموم سایت ها انجام خواهد شد ، اما جهت اطمینان جهت اطلاع از شامل شدن شرایط سئو رایگان برای وب سایتتان ، در تلگرام با شماره 09122126038 آدرس سایت خود را ارسال نماید ، یا با شماره تلفن 02122428931 مشاوره رایگان ما تماس بگیرید.

به اطلاع میرساند این سرویس سئو صد در صد رایگان می باشد و صرفا مخصوص سایت هایی می باشد که شرایط از قبل تعریف شده آپسئو را داشته باشند.

ما امیدواریم بتوانیم با این سرویس ضمن ارتقا کیفیت سایت ها ، قدمی در بهبود وضعیت کسب و کارها و اشتغال زایی کنیم.

نردبان-سئو-و-راهنمای-صعود-از-آن
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ارائه تعریفی قابل فهم در مورد سئو کاری ساده است ولی زمانیکه به تکنیک های اجرای آن و ترتیب و اهمیت آنها میرسیم مفاهیم کمی پیچیده و بعضا گمراه کننده میشوند. در این مقاله تلاش میکنیم تا این مفاهیم را با یک مثال ساده و ملموس بازگو کنیم.

نردبان سئو، مفهوم مورد نظر ما در این مقاله است، در واقع قصد داریم تکنیک ها و مراحل اجرای آنها را با دستورالعمل استفاده از نردبان شبیه سازی کنیم. شاید این مثال در ابتدا کمی دور از ذهن باشد ولی پیشنهاد میکنیم این متن را تا انتها دنبال کنید.

1- دیواری که از آن بالا میروید را مشخص کنید

تنها زمانی از نردبان استفاده میکنیم که قصد داریم به نقطه ای بالاتر و معمولا دور از دسترس برسیم. در سئو نیز شرایط به همین صورت است یعنی قبل از هر فعالیتی باید هدف خود را مشخص کنیم. در واقع تدوین استراتژی سئو اولین و مهمترین قدم برای شروع فعالیت های ما خواهد بود.

برای تدوین استراتژی، نیازمند آنالیز و تحقیق در حوزه کاری خود هستیم. پیش از هر چیز باید کلمات کلیدی هدف که با کسب و کار ما در ارتباط هستند را شناسایی کرده و با استفاده از ابزارهای گوناگون مانند Keyword Planner میزان جستجوی ماهانه آنها را تخمین بزنیم.

کلمات کلیدی هدف، همان دیوار شما هستند. ارتفاع این دیوار نقش بسیار مهمی در انتخاب نردبات شما دارد البته در نظر داشته باشد که هرچقد نردبان شما بلندتر باشد احتمال سقوط یا عدم تعادل نیز بیشتر خواهد بود.

بسیاری از شرکت ها هنگام انتخاب کلمات کلیدی به دنبال پرجستجوترین و پر رقابت ترین عبارات هستند و دیوارهای بلندی را برای کسب و کار خود انتخاب میکنند، همین اشتباه ساده در هدف گذاری موجب میشود که در میانه راه دلسرد شوند و یا هرگز موفقیتی کسب نکنند.

2- نردبان را متناسب با ارتفاع دیوار انتخاب کنید

در قدم بعدی میزان رقابت و درجه سختی هر کلمه را تعیین کرده و متناسب با آن، نوع صفحات هدف در سایت را مشخص میکنیم.

به عنوان مثال اگر برای کلمه “خرید لپ تاپ” برنامه ریزی میکنیم نمیتوان انتظار داشت که با انتشار یک مقاله به جایگاه مناسبی برسیم. برای عبارتی با این سطح رقابت معمولا صفحه اصلی سایت یا صفحه دسته بندی که شامل تعداد زیادی محصول است هدف ما خواهد بود.

براساس ارتفاع دیوار و نوع فعالیتی که قرار است انجام دهیم نردبان مناسب را انتخاب خواهیم کرد. به عبارت دیگر با توجه به میزان پیچیدگی و رقابت در کلمات هدف است که استراتژی خود را تعیین میکنیم.

در این بخش معمولا دو اشتباه رایج اتفاق می افتد:

1- دیوار ما بیش از اندازه بلند است

زمانیکه حوزه فعالیت شما رقابت بالایی داشته باشد استفاده از نردبان (سئو) برای رسیدن به آن کافی نیست. در این شرایط شما به تبلیغات، برندینگ، سرمایه گذاری و … نیاز خواهید داشت. اگر بودجه و زمان لازم برای صعود از این دیوار را ندارید پیشنهاد میکنیم اهداف کوتاه تری را انتخاب کنید و مسیر صعود را مرحله به مرحله طی کنید.

2- نردبان انتخابی تناسبی با دیوار ندارد

نردبانی که انتخاب میکنید باید دقیقا با ارتفاع دیوار همخوانی داشته باشد، اگر نردبان از دیوار کوتاه تر باشد شما به هدف خود نمیرسید و اگر بیش از اندازه بلند باشد شرایط سختی را برای رسیدن به بالای دیوار خواهید داشت.

در نظر داشته باشید که؛ تیم اجرایی، زمان و هزینه صرف شده و نوع محتوا باید متناسب با هدف شما برنامه ریزی شود.

]

اهداف کوچک برای یک تیم قدرتمند خسته کننده و اهداف بزرگ برای یک تیم ضعیف دست نیافتی هستند.

] 3- پایه های نردبان را تا حد امکان تقویت کنید

اگر دیواری که انتخاب کرده اید خیلی بلند باشد هر چقدر که به پله های بالایی نزدیک میشوید حفظ تعادل سخت تر میشود. برای آنکه با اطمینان بیشتری تا انتهای مسیر بالا بروید باید پایه های نردبان خود را در جایی محکم و مناسب قراردهید.

به عبارت دیگر طراحی سایت شما هر چقدر همخوانی بهتری با استانداردهای سئو و تجربه کاربری داشته باشد شانس بالاتری برای کسب جایگاه و رسیدن به رتبه اول گوگل خواهید داشت.

نمایش صحیح در موبایل، سرعت بارگذاری صفحات، استفاده صحیح از تگ های Canonical و پیاده سازی ساختار استاندارد کدنویسی در طراحی را میتوان فاکتورهای مهمی برای موفقیت یک سایت در سئو دانست.

این مجموعه فاکتورها که با نام سئو تکنیکال شناخته میشوند نقش مهمی در اثربخشی استراتژی شما و درک گوگل از محتوای تولید شده خواهند داشت.

بسیاری از شرکت ها در ابتدای مسیر توجهی به این موضوع ندارند و زمانیکه به نیمه های راه صعود از نردبان خود میرسند متوجه عدم تعادل آن میشوند. در این نقطه باز طراحی سایت یا تغییر اساسی در ساختار آن میتواند موجب سقوط شما یا هزینه های جانبی بسیاری برای کسب و کار شما شود.

4- صعود از نردبان را آهسته و پیوسته انجام دهید

فارغ از اینکه ارتفاع دیوار چقدر باشد و پایه های نردبان شما چقدر مستحکم شده باشند بالا رفتن سریع میتواند موجب سقوط شما شود. در این فرآیند باید آهسته و پیوسته حرکت کنید.

موفقیت در سئو نیازمند صبر و پشتکار بسیار است. صعودهای هیجانی و تغییر رتبه ناگهانی ممکن است در نگاه اول جذاب و خوشایند باشد ولی احتمال سقوط شما را به شدت افزایش خواهد داد.

در مسیر سئو معمولا با پیشنهادات و تکنیک هایی مواجه میشویم که وعده رشد سریع را به ما میدهند ولی اگر دقیق تر به آنها نگاه کنید متوجه خواهید شد که معمولا تکنیک های سئو کلاه سیاه یا روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند.

]

هرچقدر فرآیند رشد شما آهسته تر باشد، پایداری و ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

] 5- اگر ارتفاع نردبان زیاد است حتما از کسی کمک بگیرید

حادثه خبر نمیکند! اگر هدف شما بسیار بزرگ باشد یعنی در ارتفاع بالایی قرار گفته باشد، هر چقدر هم که آهسته حرکت کنید و پایه نردبان را محکم کرده باشید باز احتمال لغزش و سقوط وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که در پله های بالاتر از نیروهای کمکی استفاده کنید.

استراتژی مناسب و تولید محتوای ارزشمند در یک سایت استاندارد فرمولی کارآمد و کامل برای بیشتر سایت های اینترنتی است ولی در رقابت های بزرگتر و کلمات دشوار نیاز به روش های دیگری برای تقویت اعتبار سایت خواهیم داشت.

لینک سازی خارجی شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی، خرید رپورتاژ آگهی یا حتی خرید بک لینک میتوانند ابزارهای تقویتی برای ادامه مسیر رشد شما باشند.

در ابتدای راه این فعالیت های مرتبط با لینک سازی خارجی لزومی نخواهند داشت ولی هرچقدر که رقابت شما سخت تر و فاصله تا هدف کمتر باشد ارزش و تاثیر آن بیشتر خواهد شد.

اجازه دهید با یک مثال دیگر این بحث را روشن تر کنیم.

برای دانشجویی در ترم یک لیسانس، شرکت در کلاس و انجام تمرین ها کفایت میکند و معمولا در این مرحله انتظاری جز درس خواندن و کسب نمره مناسب از آنها نداریم. ولی همین دانشجویان زمانیکه به سال آخر تحصیل خود میرسند یا در مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل میکنند باید پا را فراتر گذشته و تحقیقات جدیدی در حوزه درسی خود انجام دهند.

داشتن یک مقاله معتبر بین المللی برای یک دانشجوی ترم یک کارشناسی شاید حتی دور از ذهن و مضحک بنظر برسد ولی نداشتن چندین مقاله معتبر برای یک دانشجوی مقطع دکترا یک ضعف بزرگ محسوب میشود.

لینک سازی خارجی سایت نیز شرایط مشابهی دارد، برای یک سایت نوپا داشتن چندین لینک ارزشمند از سایت های معتبر و قدیمی عجیب است و نداشتن اعتبار کافی و لینک های قدرتمند برای یک سایت قدیمی تر میتواند نقطه ضعف محسوب شود.

6- اجازه ندهید کسی از نردبان شما بالا بیاید

سئو و رقابت دو مفهوم درهم تنیده و مرتبط هستند، کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجو به این معنی خواهد بود که سایت ها یا صفحات دیگری جایگاه خود را دست داده اند. همین مساله موجب میشود تا برخی از سایت ها با استفاده از تکنیک هایی تلاش کنند تا شما را از نردبان موفقیت در سئو پایین بکشند.

تکنیک هایی که با هدف از دست رفتن جایگاه سایت رقیب اجرا میشوند را سئو منفی می نامیم. برای مقابله با سئو منفی راهی ندارید جز معتبر و قوی شدن. در مسیر صعود از نردبان باید همیشه مراقب افرادی که قصد پایین کشیدن شما را دارند، باشید.

آنچه برای درک این مفهوم و روش های مقابله با آن نیاز دارید در مقاله ای با عنوان سئو منفی چیست به صورت کامل توضیح داده شده است.

سخن پایانی

سئو ارزان نیست، بلکه بصرفه است! اگر تصور میکنید موفقیت در سئو امری آسان است و با هزینه پایین میتوان به آن رسید سخت در اشتباه هستید، مهمترین دلیلی که موجب شده سئو در سالهای گذشته به یکی از مهمترین مجراهای بازاریابی اینترنتی تبدیل شود؛ ارزش بدست آمده در مقابل هزینه و زمانی است که برای آن صرف میکنید.

برای موفقیت در سئو صبور باشید و تا رسیدن به هدف خود دست از تلاش برندارید.

الگوریتم-hilltop
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

الگوریتم Hilltop یا الگوریتم تپه یکی دیگر از الگوریتم های گوگل می باشد که هدفش پیدا کردن اسناد درباره یک کلمه کلیدی خاص می باشد.

کار کردن با الگوریتم هیلتاپ ، تمرکز خاص و درک بالایی از عملکرد آن می طلبد تا بتوان از آن در سئو سایت بهره ببرید ، اگر بتوان الگوریتم تپه را به درستی درک کنید تاثیر مثبتی در سیگنال ارتباط و رتبه سایت در هنگام سئو گذاشته اید.

الگوریتم تپه توسط Krishna Bharat ساخته و سال 2003 توسط گوگل خریداری شد.

عملکرد الگوریتم Hilltop

نحوه کار الگوریتم تپه به این صورت است که وقتی یک کلمه کلیدی در جستجو انجام می شود ، الگوریتم Hilltop جهت مفید شدن نتیجه جستجو به کار می افتد تا نتیجه بهبود یابد.

در واقع این الگوریتم با توجه به اسناد تخصصی کار می کند و لینک هایی که به موضوعات خاص و غیر وابسته هستند را لیست می کند ، این نتایج ارتباطی بین صفحات تخصصی و معتبر هستند که اسناد به آن ها پیوند خورده است.

از نگاه دیگر این الگوریتم صفحه ای را مد نظر دارد که درباره یک موضوع خاص که به صفحات غیر وابسته لینک داده است و در واقع به صفحات مرجع لینک داده است و خود صفحه مرجع شده است.

ما اعتقاد داریم گوگل پس از پیدا کردن صفحات تخصصی ، صفحاتی که لینک داده شده است در صفحه خاص را معتبر شناخته و رتبه بندی می کند.

از نظر الویت جستجو ، الویت با صفحه تخصصی و سپس با لینک هایی می باشد که در آن صفحه لینک داده اند.

سایتهایی نظیر یاهو ، DMOZ و یا سایتهای دانشگاهی نمونه هایی از سایت های تخصصی هستند ، برای همین است که برخی لینک های دانشگاهی را معتبرترین لینک برای بک لینک می شناسند ، اما این تنها یک فرضیه است و ما هنوز آن را رد یا تایید نمی کنیم.

الگوریتم Hilltop یا الگوریتم هیلتاپ تاثیر زیادی بر نتایج جستجو گذاشته ، به نحوی که بسیاری از افراد به گمان اینکه بک لینک گرفتن از دامنه های edu می تواند باعث ارتقا رتبه در گوگل باشد اقدام به خرید بک لینک از سایت های edu می کنند ، اما امروزه دیگر این الگوریتم کارایی و تاثیر قبل را ندارد.

جهت مرجع شدن و بهره گرفتن از این الگوریتم بهتر است با نوشتن مقالات بالای 2000 کلمه مرجع باشید و به سایت های معتبر مربوط لینک دهید.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

خدمات سئو و بهینه سازی سایت دو مسئله مهم و در عین حال جداگانه هستند ، گاهی مسئله به تنهایی سئو نیست و هدف استفاده شما از خدمات سئو و بهینه سازی سایت ارائه بالاترین و بهترین سرویس به بازدیدکنندگان سایت یا مشتریانتان است تا بتوانید رضایت آن ها را هر چه بیشتر جلب کنید.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت یعنی تحلیل و ایجاد یک سایت کاربردی ، سریع و کاربر پسند است که قطعا به رضایت هر چه بیشتر کاربران می انجامد.

وقتی صحبت از خدمات سئو و بهینه سازی سایت می شود ، صرفا بالا بردن رتبه ملاک نیست و باید به نحوی انجام پذیرد که ضمن نگهداری رتبه واقعا برای شما کار کند.

اینجاست که بهینه سازی سایت حرف اول را می زند ، البته شاید سایت شما رتبه خوبی را با سئو سایت به دست آورده باشید اما اگر وب سایت شما بهینه نباشد بزودی رتبه شما کاهش و سیل نارضایتی کاربران مشکل جدی برای شما ایجاد خواهد کرد.

تاثیر سرعت سایت در رتبه و سئو

یک سایت بهینه باید اولین قانون را رعایت کند ، قانون سرعت ، این مزیت با افزایش رضایت کاربران باعث توجه بشتر گوگل نیز خواهد شد چرا که گوگل سرعت سایت را جزئی از الگوریتم های خود می داند و به شدت روی آن حساس است.

سرعت بالای سایت هنگام لود چراق سبزی است بر بهبود رتبه در سریع ترین زمان ممکن

بهینه سازی ساختار سایت

ساختار سایت همیشه مورد توجه بوده ، یک سایت با ساختاری بهینه ضمن ساده کردن مسیر ربات های گوگل در هنگام برداشت اطلاعات سایت باعث بهبود رتبه نیز خواهد شد.

ساختار سایت یا استراکچر سایت معمولا نظر کاربران را نیز جلب می کند چون در هنگام بازید از سایت مسئله ساختار خوب روی تجربه کاربر هنگام گشت و گذار در سایت تاثیر مثبت می گذارد و باعث بازگشت کاربر به سایت خواهد شد.

در کل بهینه سازی سایت فارغ از افزایش رتبه ، تجربه مفیدی از سایت شما به جا خواهد گذاشت و می توان این پیشبینی را درباره بهبود رتبه و سئو سایت و تاثیر کلی آن را شاهد بود.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت با آپسئو یعنی رعایت تمامی اصول و احترام به کاربران بدون تکیه بر ترفند های کلاه سیاه

ما اعتقاد داریم وقتی می توان از مسیر صحیح و اصولی خدمات سئو و بهینه سازی سایت را انجام داد و یک نتیجه طولانی مدت را گرفت دلیلی بر تمرکز روی ترفند های زود گذر سئو کلاه سیاه وجود ندارد.

توصیه می کنیم قبل از اینکه شروع به سئو سایت و خرید بک لینک کنید ابتدا به عنوان یک کاربر و از دید مردم به وب سایت خود نگاه کنید و این سوال را از خود بپرسید :

آیا کار کردن با وب سایت فوق تجربه مفید و لذت بخشی داشت.

مشاوره سئو

ما در آپسئو آماده هستیم تا مشاوره سئو و خدمات سئو و بهینه سازی سایت را با بالاترین کیفیت و ملاک قرار دادن تجربه مفید کاربر از سایت به انجام برسانیم.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

جدیدترین مقالات در زمینه سئو را هم اکنون در آپسئو مطالعه فرماید و سعی کنید بدانید چه اتفاقات شگفت انگیزی در سئو سایت افتاده است.

همانطور که می دانید سئو سایت دائما در حال بروز رسانی است ، و اگر نتوانید همراه و همگام با دستاورد های جدید در زمینه سئو همراه شوید قطعا از رقابت سنگین سئو عقب می مانید.

سئو مسئله ای نیست که بتوان با مطالعه محتوای قدیمی و از دور خارج شده آن را درک کرد پس سعی کنید دائما مطالعه خود را تازه نگه دارید.

از این رو آپسئو سعی می کند دائما جدیدترین مقالات در زمینه سئو را به علاقمندان ارائه نماید.

با خواندن جدیدترین مقالات در زمینه سئو می توانید همگام با آخرین تغییرات سئو و بهینه سازی سایت به جلو حرکت کنید.

بروز رسانی های الگوریتم های گوگل در جدیدترین مقالات در زمینه سئو

این که گوگل همواره سعی می کند الگوریتم های خود را بروز نگه دارد شکی نیست ، اما همزمان نگرانی افراد از این است که این بروز رسانی ها را چطور می تواند متوجه و در سئو سایت به کار بگیرند.

از آنجا که گوگل از نحوه بروز رسانی و نوع بروز رسانی اطلاعاتی بروز نمی دهد و این اطلاعات محرمانه هستند ، پس ما به عنوان یک سئو کار و محقق سئو سعی می کنیم دائما بروز باشیم و با آزمون و خطاهایی که بر روی هزاران سایت اتفاق می افتد نتیجه این بروز رسانی ها را به اطلاع شما همراهان گرامی برسانیم.

پس اگر می خواهید شما هم از ماجرای سئو جا نمانید ، پیشنهاد می کنیم جدیدترین مقالات در زمینه سئو سایت را در آپسئو مطالعه فرماید ، جهت مطالعه آرشیو مطالب سئو از منوی بالا در دسترس می باشد.

همچنین توجه شما را به 5 مطالب اخیر سئو منتشر شده ، در زیر جلب می نمایم.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

سئو تضمینی وردپرس یعنی ما در آپسئو تضمین می کنیم سئو در وردپرس شما را انجام و باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل شویم.

از آنجا که ما متخصص سئو وردپرس هستیم و بصورت کاملا مسلط می توانیم قالب ، هسته و استانداردهای سئو سایت شما را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

سئو وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا مبتنی بر وب است که تغریبا 50 درصد وب سایت های دنیا با آن درست شده است ، انتخاب وردپرس به عنوان یک مسئول و مدیریت سایت به چند دلیل است:

سئو وردپرس فوق العاده است وردپرس سبک و سریع است وردپرس کاملا کاربر پسند و کاربردی است وردپرس ساده و کار کردن با آن برای همه افراد امکانپذیر است وردپرس دائما بروز می شود و امنیت مناسبی دارد وردپرس توسط افراد زیادی پستیبانی و ارتقا داده می شود قالب های زیادی برای وردپرس موجود است انواع سئو وردپرس

وردپرس به دو صورت سئو سازی می شود : سئو وردپرس به صورت کانفیگ و سئو وردپرس به صورت کلی

سئو تضمینی کانفیگ وردپرس

کانفیگ سئو وردپرس به این صورت است که ما تمامی افرونه ها و تنظیمات افزونه ها را برای وب سایت شما انجام و اطمینان حاصل می کنیم همه چیز به درستی کار می کند.

سئو تضمینی وردپرس به صورت کلی

سئو تضمینی وردپرس به صورت کلی یعنی ارتقا رنکینگ و رتبه سایت وردپرسی شما به صورت هدفمند ، به نحوی که پس از مشخص شدن کلمات بتوان آن ها را در نتایج جستجوی گوگل به صفحه اول آورد.

ما در آپسئو مدت ها است سئو سایت را انجام می دهیم و تقریبا تمام پروژه های ما با موفقیت به صفحه اول گوگل راه پیدا کرده اند.

اینکه وب سایت شما با وردپرس ساخته شده است یا چیز دیگر مهم نیست ، مهم این است که ما تسلط کامل به سئو همه سیستم های مدیریت محتوا را داریم.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

هزینه ارتقا سئو یکی از پر ترافیک ترین سوالات مشتریان ما در آپسئو می باشد ، البته طبیعی است ، هزینه ارتقا سئو اولین گزینه و دغدغه فکری افرادیست که قصد دارند خدمات سئو سایت شرکت و یا سازمان خود را به یک شرکت سئو بسپارند.

اولین مسئله مهم در به دست آوردن هزینه ارتقا سئو توسط شرکت های سئو توجه به وب سایت شرکت سئو می باشد که وب سایت آن شرکت در چه جایگاهی در گوگل قرار دارد ، اگر شرکت سئو قصد دارد به شما کمک کند پس اول باید به خودش کمک کرده باشد.

قطعا هزینه ارتقا سئو اعلام شده توسط یک شرکت سئو که خودش نیز در نتایج جستجو گوگل دارای رتبه خوبی است ، حساب شده و منصفانه تر است.

هدف از برآورد هزینه ارتقا سئو

برآورد هزینه ارتقا سئو معمولا به دو صورت کلیدواژه ای و یا کلی است.

ابتدا شما باید هدف خود را از سئو سایت مشخص کنید ، مثلا اگر قرار است بهینه سازی سایت را صرفا جهت افزایش سرعت سایت و ساختار داخلی انجام دهید ، قطعا هزینه بهینه سازی وب سایت کمتر خواهد بود.

فرض بر این گرفته می شود هزینه ارتقا سئو جهت چند کلیدواژه می باشد ، کلیدواژه هایی مانند ” تبلیغات در گوگل ” یا ” دندانپزشکی زیبایی “

هزینه ارتقا سئو کلیدواژه های سخت

اگر قصد شما از سئو سایت بالا آمدن در نتایج گوگل با یک یا چند کلیدواژه خاص است پس باید به این نکته توجه داشته باشید میزان رقابت و ترافیک کلمه مربوط به شدت در هزینه ارتقا سئو تاثیر گذار است.

هزینه سئو کلیدواژه ” ایمپلنت ” در دندانپزشکی نسبت به کلیدواژه ” اصلاح طرح لبخند ” قطعا بالاتر خواهد بود ، چرا که کلیدواژه ایمپلنت ترافیک بیشتر و رقابت بیشتری را به خود اختصاص می دهد ، به همین علت سئو این کلیدواژه نیازمند تلاش بیشتر و صرف هزینه بیشتر خواهد بود.

هزینه ارتقا سئو کلمات بلند تر و ساده تر

تجربه نشان داده سئو سایت های تازه تاسیس با کلیدواژه های سخت هزینه بیشتر و زمان بیشتری را نیاز دارد.

ما توصیه می کنیم اگر قصد دارید در نتایج جستجو گوگل با کلیدواژه های خاص رتبه بگیرید اما وب سایت شما تازه تاسیس و بدون رتبه است ابتدا با کلیدواژه هایی با طول بلند تر و کم رقابت تر شروع کنید.

هزینه و قیمت سئو کلمات کم رقابت سریع تر و کم هزینه تر است ، ضمن اینکه با ارتقا رتبه در کلمات ساده تر ، راه را برای ارتقا کلمات سخت تر و پر رقابت تر هموار می کند.

6-تکنیک-سئو-برای-بهبود-ایندکس-صفحات-سایت
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

برخی وبمسترها و سئوکاران پس از مدتی که سایت به رتبه ی خوبی رسید و در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو دیده شد دیگر چنان توجهی به وبسایت و رتبه بندی آن نمی کنند و معمولا به صورت مداوم پست هایی را منتشر می کنند تا بروز باقی بمانند. اما اگر متوجه شدید که کلیدواژه هایی که در آن ها رتبه داشتید در حال از دست رفتن هستند و رقبای شما جای شما را می گیرند چکار خواهید کرد؟

این موارد می تواند به دلیل مشکلات ساختاری و فنی سایت و یا تغییر الگوریتم گوگل باشد و برخی مواقع هم می تواند به دلیل ارورها و خطاهایی باشد که در ایندکس شدن سایت تاثیر دارند. با هزاران میلیارد صفحه ی وب که توسط گوگل ایندکس می شوند اگر می خواهید همچنان جایی در بودجه ی کراول گوگل داشته باشید باید وبسایت خود را از نظر فنی بهبود ببخشید.

در اینجا 6 راهکار برای بهینه سازی سرعت کراول و ایندکس صفحات سایت شما را گردآوری کرده ایم تا رتبه ی بهتری در موتورهای جستجو کسب کنید.

1. در کنسول جستجوی گوگل وضعیت کراول را بررسی کنید.

ارورهایی که در وضعیت کراول و ایندکس وبسایت شما وجود دارند می توانند نمایانگر مشکلات بزرگتری در سایت شما باشند. چک کردن این مورد در کنسول گوگل یک الزام است و بهتر است ماهی یک بار حتما این کار را انجام دهید تا بتوانید این مشکلات را پیدا کنید. در حقیقت این کار اولین کاری است که شما هنگام سئو انجام می دهید و هدف شما هم دقیقا این است که وضعیت کراول و ایندکس شما فعال شود تا گوگل وبسایت شما شناسایی کند.

برخی دلایل شایع در ارورهای کراول:

خطاهای DNS خطاهای سرور خطاهای txt خطاهای 404

اگر می خواهید این مشکلات را شناسایی و رفع کنید به قسمت Fetch کنسول گوگل بروید و ببینید گوگل وبسایت شما را به چه شکلی می بیند. اگر در مشاهده و رندر کردن صفحات از طریق موتور جستجو موفق نشدید ممکن است خطاهای DNS باعث به وجود آمدن این مشکلات باشند و بهتر است با ارائه دهنده DNS خود تماس بگیرید.

خطاهای سرور هم شامل موارد زیر می شوند که در هنگام لود شدن و بارگذاری صفحات عموما با آن مواجه می شویم:

Timeout Connection refused Connect failed Connect timeout No response

این مشکلات سرور را باید با بخش پشتیبانی سرور خود در میان بگذارید تا بتوانید آن ها را حل کنید.

خطاهای فایل ربات نیز در سمت دیگر قرار دارند و برخی مواقع مشکلات امنیتی به بار می آورند و یا در تگ هایی که روی آن اعمال می شود اشتباهاتی رخ می دهد که باعث می شود گوگل نتواند صفحات را آنطور که باید ایندکس کند و در نتایج جستجو نمایش دهد.

2. صفحات قابل نمایش در موبایل ایجاد کنید.

در حال حاضر بهینه سازی وبسایت برای موبایل ها یک ضرورت است چرا که میزان ترافیک و بازدیدی که روزانه توسط گوشی ها انجام می شود بسیار بیشتر از کامپیوتر و لپتاپ و … است و عدم بهینه سازی مستقیما در رنکینگ شما در موتورهای جستجو تاثیر دارد چرا که الگوریتم گوگل می تواند این موارد را شناسایی کند.  به چند نکته ی اساسی در این زمینه دقت داشته باشید.

از طراحی وب ریسپانسیو استفاده کنید. متاتگ های مناسب برای محتوای خود وارد کنید تا گوگل بتواند به راحتی آن را به کاربران موبایل نمایش دهد. منابع داخل صفحه را کم حجم و کوچک کنید. صفحات را با AMP تگ کنید. عکس ها را برای لود شدن سریع فشرده سازی کنید. حجم UI را کاهش دهید تا صفحه زیاد شلوغ نشود

می توانید از طریق ابزارهای گوگل و یا Screenfly نیز از ریسپانسیو بودن سایت خود اطمینان حاص کنید.

3. محتوای وبسایت را به صورت مداوم بروزرسانی کنید.

اگر محتوای مدوام و منظم بر روی سایت خود منتشر کنید موتورهای جستجو با کیفیت بالاتری وبسایت شما را کراول می کنند و این مورد برای منتشرکنندگانی که دوست دارند محتوای آن ها به صورت مداوم ایندکس و نمایش داده شود بسیار مهم و اساسی است. تولید محتوای مداوم و منظم این سیگنال را به موتورهای جستجو می فرستد که وبسایت شما در حال ارتقا و بهبود می باشد و موتورهای جستجو نیز از این سیگنال ها استفاده می کنند و سایت شما را بهتر ارتقا می دهند.

4. برای موتورهای جستجو مختلف نقشه سایت ثبت کنید.

هم برای گوگل و هم برای بینگ در ابزارهای وبمستر خاص خودشان نقشه سایت ثبت کنید. می توانید ورژن XML  نقشه سایت خود را به وسیله ی ابزارهای خاصی ایجاد کنید و در کنسول جستجوی گوگل و وبمستر تول بینگ ثبت کنید.

5. طرح لینک دهی خود را بهبود دهید.

ایجاد یک معماری مشخص از داده ها برای ایندکس شدن مداوم وبسایت شما ضروری است ولی این کار باید به صورت کاملا هدفمند و سازمان یافته انجام شود. اگر دسته بندی های مشخصی برای محصولات و قسمت های مختلف وبلاگ خود در نظر بگیرید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. اگر طرح و ساختار لینک های خود را متناسب و منظم قرار دهید گوگل به راحتی می تواند محتوای موردنظر شما را ایندکس کند.

6. منابع داخلی سایت را کم کنید و دفعات لود شدن را افزایش دهید.

مجبور کردن موتورهای جستجو برای کراول کردن صفحات و عکس های بهینه سازی نشده ی پرحجم باعث می شود بودجه ی کراول شما مصرف شود و ایندکس شدن وبسایت شما با مشکل مواجه شود. موتورهای جستجو در کراول کردن المان های بک اند وبسایت شما هم با مشکل مواجه می شوند و خواندن کدهای جاوااسکریپت و CSS یک مشکل عمده است و اگر صفحات به درستی بهینه سازی نشوند مطمئنا مشکلات زیادی به وجود می آید.

منابعی نظیر فایل های فلش و کدهای بدردنخورد کارایی وبسایت را نیز کاهش می دهند و تجربه ی کاربری و در نتیجه ترافیک سایت را نیز دستخوش تغییر می کنند. این یک سناریوی باخت-باخت است و باید تمام تمرکز خود را به کار ببندید تا تمام المان های اضافی را حذف کنید و با کمترین حجم وبسایت خود را برای موتورهای جستجو آماده کنید.

در ضمن سرعت سایت هم تابع حجم فایل ها و عکس ها و منظم بودن کدهاست و به عنوان یک عامل موثر در سئو بسیار مهم است که حتما الما ن و عناصر سایت را به طور کامل بهینه سازی کنید.

جمع بندی

شانس ایندکس شدن خود را بالاتر ببرید و با تکنیک ها و راهکارهای اثبات شده سئو ایندکس و کراول شدن وبسایت خود را تضمین کنید. کافیست عوامل موثر در ایندکس سایت را بشناسید و روش هایی را برای بهبود آن ها به کار ببندید و منتظر نتیجه آن باشید.

صفحه-فرود-چیست؟-و-7-نکته-در-طراحی-صفحات-فرود
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

اولین صفحه ای که کاربر در برخورد با وبسایت شما با آن مواجه خواهد شد همان صفحه فرود Landing Page است و به نوعی ویترین سازمان شما محسوب می شود.

صفحه فرود صفحه ای از وبسایت است که به شما این امکان را می دهد که با هدایت بازدیدکنندگان به سمت فرم مخصوصی که از قبل تدارک دیده اید، اطلاعات بازدید کننده را دریافت کنید.

یک صفحه فرود خوب جریان خاصی از ترافیک را هدف قرار می دهد مثل کمپین های ایمیلی که تبلیغ خاصی را برای قشر مشخصی تدارک می بینند.

از آنجایی که این صفحات افراد خاصی را هدف قرار داده اند و در پشت فرمی که دارند یک پیشنهاد جذاب ارائه می کنند احتمال اینکه بتوانند درصد زیادی از بازدیدکنندگان وبسایت را به مشتریانی که قابل پیگیری باشند تبدیل نمایند، بالاست.

مثلا پیشنهاد دریافت یک کتاب الکترونیکی رایگان یا فرصت حضور در یک سمینار مرتبط با کنکور با ثبت اطلاعات در فرم سایت می تواند پیشنهاد وسوسه کننده ای برای دانش آموزان کنکوری یا همان بازدیدکنندگان سایت موسسات کنکور باشد که منجر به این می شود که موسسه یا سازمان دارنده سایت نیز لیستی از مشتریان بالقوه به دست آورد.

چرا صفحات فرود مهم و حیاتی هستند؟

بسیاری از شرکت ها ترافیک مربوط به تبلیغات، ایمیل ها یا حتی شبکه های اجتماعی خود را را به صفحه اصلی (Homepage) می فرستند. و این یک فرصت بزرگ است که نباید از دست داد. زمانی که بدانید موجی از افرادی که هدف قرار گرفته شده اند و ویژگی هایی خاص دارند، به وبسایت شما سر خواهند زد می توانید با استفاده از یک صفحه فرود (Landing page) هدف گذاری شده، احتمال تبدیل این افراد به مشتری را افزایش دهید.

مثلا اگر برای یکی از بهترین کلمات کلیدی خود یک تبلیغ در گوگل ادوردز (Google Ad Words) کرده باشید و در بدترین حالت حتی اگر متن تبلیغتان هم جذاب نباشد، ممکن است فردی روی آن کلیک کند. آن وقت او کجا می رود؟ آیا او را به صفحه اصلی خود می فرستید؟ زمانی که به صفحه اصلی شما می آید انتظار دارید چه کار کند؟

زمانی که تصمیم گرفتید که از بازدیدکننده چه انتظاری دارید این کار را برای وی ساده کنید مثلا اگر می خواهید با شما تماس بگیرد شماره تماس خود را بالاتر و با فونت درشت تری بنویسید. آنها را به لندینگ پیجی هدایت کنید که به سرعت آن کار را انجام دهند. در این صورت شاهد بهبود اثربخشی آنلاین مارکتینگ خود به شکل چشمگیر خواهید بود.

مقاله مرتبط:  5 استراتژی بازاریابی آنلاین متناسب با بودجه کم شما عناصر تشکیل دهنده یک صفحه فرود یا همان لندینگ پیج

در اینجا کلیه عناصر تشکیل دهنده صفحات فرود آورده شده است. اگر لندینگ پیج شما هر یک از این المان ها را ندارد بد نیست در طراحی آن تجدید نظر کنید.

یک عنوان : که ارزش پیشنهادی شما را به شکل دقیق بگوید. یک عکس : ارزش پیشنهادی شما را نشان دهد (در صورت لزوم می توانید از نمایه های انتزاعی استفاده کنید). متنی که مزایای ارزش پیشنهادی شما را منتقل کند : این مزایا را به شکل مختصر بنویسید و در ایده آل ترین حالت از بولت پوینت () استفاده کنید. یک فرم : که باید در مکانی مناسب و قابل دسترس قرار بگیرد. یک دکمه Submit : البته لازم نیست لزوما با اسم Submit باشد، به جای آن می توان از “دانلود” یا “رزرو صندلی” برای اسم این دکمه استفاده کرد.

با توجه به گزارش های بازاریابی زمانی که کمپانی های مختلف تعداد صفحات فرود (Landing Page) خود را از 10 به 15 افزایش می ­دهند شاهد افزایش 55 درصدی در مشتریان بالقوه خود خواهند بود.

با توجه به آمار و  ارقام در زمینه بهینه سازی صفحات فرود (Landing Page) ها، مشخص شد که (Layout) سایت در عملکرد آن و جذب مشتریان بالقوه نقش مهمی دارد.

صفحات فرود یک جز پایه ­ای و انکار ناپذیر یک استراتژی بازاریابی ربایشی موفق هستند. آن­ها اصلی ­ترین قسمت تلاش­ های شما را برای جذب مشتریان بالقوه تشکیل می­ دهند و به همین دلیل است که همه کمپین­ هایی که ایجاد می­ کنید به جای یک صفحه اول مبهم که کاربر بعد از وارد شدن به آن نمی ­داند چه باید انجام دهد، می­ بایست با یک صفحه فرود (Landing Page) متعارف در ارتباط باشند.

اگرچه داشتن لندینگ پیج های فراوان میتواند تاثیر به­ سزایی در جذب مشتریان بالقوه داشته باشد اما صفحات فرود شما باید هم ظاهر خوب و هم کارایی بالا داشته باشند.

ما از مشکلات طراحی وبسایت جذاب و کارآمد آگاهیم و اگر شما یک طراح حرفه­ ای نیستید ما می توانیم با بیان اینکه یک طراحی وب خوب چه خصوصیاتی دارد کار را برای شما ساده تر نماییم. برای اینکار می­ خواهیم نمونه هایی از بهترین طراحی­ های لندینگ پیج (Landing Page) با ظاهرخوب و نرخ تبدیل بالا را مرور کنیم.

این مقاله ادامه دارد…