ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

افزایش رنک گوگل یکی از سخترین کار ها در سئو سایت است ، اما ما همچنین اعتقاد داریم سرعت سئو سایت کند است و ممکن است سالها طول بکشد تا قدرت یک دامنه و رتبه بندی صفحات به وجود بیاید.

افزایش رنک گوگل و سئو آرام ترین شکل بازاریابی است.

اما یک میانبر را جهت افزایش رنک گوگل پیش روی شما می گذاریم.

افزایش رنک گوگل

این مقاله یک راهنمای گام به گام برای بهبود رتبه بندی در گوگل با سرعت بیشتر است. این تاکتیک سریع سئو فرصت های زیادی برای بهبود رتبه بندی گوگل به وجود می آورد.

برای شروع کلیدواژه ای را پیدا کنید که قبلا سعی در رتبه بندی کرده اید، اما رتبه بندی آن بالا نیست. اگر شما می توانید این عبارات را پیدا کنید، پس حتما می توانید صفحه مربوطه به آن را نیز پیدا کنید.

از شما یک سوال دارم به نظر شما بهترین مکان برای پنهان کردن بدن یک مرده کجاست؟ خوب مشخص است صفحه دوم گوگل (؛ ، هیچ کس نمی خواهد در صفحه دوم رتبه بندی شود، اما خبر خوب این است که قرار است یک صفحه دیگر بالا بروید.

برای شروع چک کنید کدام صفحه از سایت شما رتبه خوبی در گوگل دارد ، این همان صفحه ای است که قرار است شما را نجات دهد، البته انتظار ندارم اطلاعاتتان دقیق باشد. شما فقط به دنبال سرنخ ها باشید.

حالا می خواهیم ببینیم که صفحه مربوط به چه صورت بهینه شده است. عبارت کلیدی در صفحه چند بار تکرار شده؟ حتی این را هم چک کنید که آیا عنوان در url و یا در توضیحات متن نیز وجود دارد.

اگر عبارت کلیدی در عنوان ها و بدنه متن وجود ندارد، این صفحه در واقع بهینه نشده است. رتبه بندی گوگل به صورت تصادفی بوده است.

هشدار: قبل از انجام هر کاری مطمئن شوید که این صفحه قبلا برای عبارات دیگر رتبه بندی نشده باشد. این تغییرات ممکن است به یک عبارت دیگر آسیب برساند.

اگر صفحه فوق برای یک عبارت دیگر رتبه بندی شده باشد، حجم کلیدواژه را در Planner Keyword Keyword بررسی کنید . آیا عبارت کلیدی پر ترافیک و مهم است؟ آیا این یک عبارت مرتبط است که ممکن است ترافیک هدفمند تری را به ارمغان بیاورد؟

همه چیز در بهینه سازی موتور جستجو بحث ارتباط است. بیاید ارتباطات این صفحه را بیشتر کنیم.

در حالت ایده آل، عبارت کلیدی هدف در ابتدای عنوان ظاهر می شود ، این عنوان همان تگ <h1> موجود در بدنه محتوا است.

از عبارت کلیدی چندین بار در بدنه متن استفاده کنید ، تعداد متن صفحه را بالا ببرید ، تعداد خاصی از فرکانس کلمه کلیدی مد نظر نیست ، اما صفحات با رتبه بالا معمولا 1500 تا 2000 کلمه دارا هستند. به یاد داشته باشید، گوگل متن را دوست دارد.

اگر صفحه شما 1500 کلمه داشته باشد، احتمال دارد که چهار تا شش بار تکرار عبارت کلیدی طبیعی باشد.

سعی کنید به جای تکرار بی مورد کلیدواژه هدف از عبارات شبیه به عبارت کلیدی هدف استفاده کنید مثلا به جای سئو سایت بنویسید ( بهینه سازی سایت برای موتور جستجو )

موتورهای جستجو بیشتر به دنبال موضوعات، معنا و قصد، به جای کلمات و عبارات هستند. همانطور که گوگل باهوش تر می شود، به معنی «معناشناسی» بیشتر از یک رشته از حروف توجه می کند.

اگر قصد افزایش رنک گوگل در رتبه بندی را دارید ، پس سعی کنید بهترین صفحه را در اینترنت برای آن موضوع ایجاد کنید. سعی نکنید یک ربات را فریب دهید سعی کنید به مردم کمک کنید اطلاعاتی را که میخواهید پیدا کنید.

به دنبال راه هایی برای ایجاد صفحه عالی باشید. جزئیات را اضافه کنید مثالها را اضافه کنید ، لینک به سایر صفحات داخلی که رتبه دارند را فرامشو نکنید. حتما عکس و حتی یک ویدیو اضافه کنید،  فقط کلمات کلیدی را اضافه نکنید ، به هر طریق که می توانید صفحه را بهبود دهید.

چند روز صبر کنید و رتبه بندی خود را بررسی کنید ، در تجربه من، چند تغییر کوچک می تواند تاثیر بزرگی در رتبه بندی داشته باشد، به ویژه اگر صفحه به خوبی بهینه سازی شده باشد.