ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
طراحی-سایت-با-سئو-بهتر-است

جالب و کمی ناراحت کننده است که طراحی سایت و سئو سایت مواردی مجزا از هم هستند؛ در صورتی که واقعاً باید خیلی نزدیک با هم کار کنند.

وقتی سئو به بخشی از فرآیند طراحی سایت تبدیل می شود ، کل وب سایت دلچسب تر می شود، تجربه کاربری بهبود پیدا می کند و البته با ارزش تر می شود.

بنابراین اگر می خواهید یک طراح وب بهتر باشید و به مشتریان خود بهتر خدمت کنید ، وقت آن است که با درک آنچه می توانید برای بهبود یک وب سایت فراتر از طراحی وب انجام دهید را شروع کنید.

فهرست عناوین

Google Analytics را نصب کنید

به عنوان یک طراح وب ، اگر با Google Analytics آشنا نیستید ، این چیزی است که ارزش بیشتری برای یادگیری دارد. داده ها در اینجا به شما کمک می کنند تصمیمات طراحی بهتری بگیرید زیرا می دانید چه کسی به وب سایت مراجعه می کند و نحوه استفاده از آنها را نشان می دهد.

نقشه سایت XML ایجاد کنید

نقشه سایت XML نحوه ارسال صفحات وب به موتورهای جستجو است. ابتدا بررسی کنید که آیا وب سایت قبلاً دارای یک وب سایت یا به روز بودن آن است یا خیر. معمولاً می توانید با رفتن به http://yourdomain.com/sitemap.xml این مورد را پیدا کنید.

اجاری وب سایت را سریع کنید

طراحان سایت می توانند کارهای بارزی را برای سرعت بخشیدن به سایت انجام دهند.

این یک تجربه کاربری بهتر را برای بازدید کنندگان سایت ایجاد می کند و Google دوست دارد سایت هایی را که به سرعت بارگذاری می شود رتبه بندی کند.

با استفاده از یک ابزار رایگان مانند PageSpeed ​​Insights بار زمان فعلی سایت را بررسی کنید.

مواردی که می توانید مدت زمان بار سایت را به حداقل ممکن نگه دارید:

حذف مضامین اضافی که استفاده نمی کنید

شرکتی میزبانی را انتخاب کنید که به سرعت اهمیت دهد

اندازه تصویر را به اندازه تصویر واقع در وب سایت کاهش دهید ، بنابراین اندازه بزرگتر از حد لازم بارگیری نمی شود

فشرده سازی تصاویر برای کاهش اندازه پرونده بدون به خطر انداختن کیفیت با استفاده از ابزاری مانند کمپرسور یا Smush

پس از انجام برخی از این تغییرات ، زمان بار خود را دوباره امتحان کنید تا ببینید که آیا کارهای اضافی باید انجام شود. یک توسعه دهنده خوب می تواند به شما در شناسایی مناطق مشکل و رفع آنها کمک کند.

پرونده robots.txt را بررسی کنید

پرونده robots.txt را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این فهرست از ایندکس شدن سایت جلوگیری نمی کند.

معماری سایت را دست کم نگیرید

معماری سایت به خصوص برای سایت هایی که محتوای زیادی دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کاربران دوست ندارند گیج شوند که در کجای یک وب سایت قرار دارند یا چگونه می توانند به جایی که نیاز دارند برسند. این بدان معناست که معماری خوب سایت به کاربران کمک می کند تا بتوانند به راحتی در سایت حرکت کنند و در نهایت باعث افزایش نرخ تبدیل می شود.

وب سایت خود را با موبایل تنظیم کنید

تعداد بازدید کننده سایت که از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند ، بسیار ضروری است. علاوه بر این ، افزایش جستجوی صوتی ، اعلان های مربوط به تلفن همراه ، بازاریابی پیامکی و موارد دیگر ، پس این یک ضرورت است.

اگر مطمئن نیستید که وب سایت سازگار با تلفن همراه دارید، از یک ابزار آزمایش رایگان مانند تست موبایل Google استفاده کنید.

بسیاری از مضامین وب سایت این روزها ، مانند تم های زیبا و تم های پیشرفته ، نسخه های سازگار با تلفن همراه را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد نحوه ظاهر وب سایت در دستگاه های تلفن همراه را تنظیم کنید.

از فیلم استفاده کنید

احتمالاً می دانید Google دارای YouTube است. بنابراین لازم به گفتن نیست ، Google فیلمهای YouTube را دوست دارد. فیلم های YouTube می توانند خیلی سریعتر و آسان تر از یک وب سایت رتبه بندی کنند ، بنابراین اگر استفاده از کسب و کار یا ایجاد فیلم برای کسب و کار منطقی باشد ، این می تواند منبع و ترافیکی عالی باشد.

Google Analytics را به عنوان بهترین دوست خود تبدیل کنید

ما قبلاً اهمیت نصب Google Analytics را پوشش داده ایم. اکنون زمان آن رسیده است که آستین های خود را بالا ببرید و در واقع مدتی را در Google Analytics بگذرانید.

اگر فکر می کنید “من یک طراح وب هستم ، پس چرا به داده ها اهمیت دهم؟” خوب در اینجا چرا باید شناخت داده های سایت شما را به یک طراح بهتر تبدیل کند. این داده ها به شما کمک می کند تا در مناطقی از سایت که کم تبدیل شده اند تمرکز کنید تا آنها را به بالاتر تبدیل کنید. به همین دلیل شناختن اطلاعات سایت بسیار مهم است:

نرخ فرار (برای تعیین اینکه چرا مردم نمی توانند در سایت بمانند)

محبوب ترین صفحات (برای گنجاندن پیشنهادات بیشتر ، فراخوانی واضح تر برای اقدام یا تبدیل بازدید کنندگان دیگر)

خروج از صفحات (بنابراین می توانید نحوه جلوگیری از خروج افراد از سایت را مشاهده کنید)

منابع ترافیکی (بنابراین شما می توانید برای مخاطبان مناسب طراحی کنید)

بهینه سازی اولیه در صفحه را درک کنید

درک و ترکیب بهینه سازی اولیه در صفحه به تنظیم سایت برای موفقیت کمک می کند. از بین کل سئو ، اینها مراحل ساده تری هستند. برای مثال:

کلمه کلیدی را در URL وارد کنید (ترجیحاً از ابتدا)

کلمه کلیدی را در عنوان وارد کنید (ترجیحاً از ابتدا)

چندین بار کلمه کلیدی را درون محتوا قرار دهید (خصوصاً در ابتدای پاراگراف اول)

از برچسب های هدر – یک برچسب h1 برای عنوان و برچسب h2 برای هر زیرنویس استفاده کنید.

بهینه سازی تصاویر (همانطور که در این پست ذکر شد) پیوند به 3 سایت معتبر خارجی که مربوط به موضوع است در صورت لزوم حداقل یک پیوند داخلی اضافه کنید

گواهینامه SSL را نصب کنید

گواهینامه SSL چیزی است که آدرس اینترنتی سایت را از http: // به https: // تغییر می دهد.

اگر یک وب سایت یک هشدار امنیتی برای بازدید کنندگان نشان دهد ، آنها سایت را ترک می کنند. نصب یک گواهینامه SSL به ایجاد اعتماد می تواند کمک کند و توصیه Google نیز می باشد.

از افزونه سئو استفاده کنید

اگر شما سئوکار نیست ، یک افزونه سئو وردپرس مانند Yoast SEO ، All in One SEO Pack را نصب کنید تا به شما در شناسایی مناطق ضعیف در سایت و محتوای خود کمک کند.

مطالب را قابل خواندن کنید

محتوا برای یک وب سایت بسیار مهم است. این راز نیست اما مطالب نیز باید بسیار آسان باشد و این کار طراح وب است. باید تضاد بین متن و رنگ پس زمینه وجود داشته باشد.

اندازه قلم به اندازه کافی بزرگ باشد تا به راحتی خوانده شود. فضای سفید ، ارتفاع خط ، تصاویر ، فیلم ها ، لیست های بولت و سایر قالب بندی ها به شما در خواندن مطالب کمک می کند.

برچسب های alt را به تصاویر اضافه کنید

انجام این کار به افراد مبتلا به اختلالات بینایی کمک می کند تا درک کنند که تصویر در چه موردی است و به دستگاههایی که نمایش تصویر را نمایش نمی دهند به بازدید کنندگان کمک می کند تا آنچه را که نشان داده شده است درک کنند.

برچسب های هدر را قابل درک کنید

برچسب های عنوان باید در یک برچسب عنوان h1 و عنوان محتواها در یک عنوان h2 نشان داده شوند. می توانید چندین برچسب هدر h2 داشته باشید اما در هر صفحه فقط یک عنوان h1 عنوان وجود دارد.

برچسب های هدر مانند این است:

<h1> عنوان صفحه وب </h1><h2> زیرنویس صفحه وب 1 </h2><h2> وب سایت زیرنویس 2 </h2><h2> زیرنویس صفحه 3 </h2>